تعبیر خواب ظروف شیشه ای چیست؟

دوشنبه 27 دی 1400
10:28
فروش انواع لوازم دکوری شیک

تعبیر خواب ظروف شیشه ای چیست؟

همانطور که می دانید؛ خواب، یکی از نشانه های بزرگ خداوند حکیم است؛ و همه می دانیم که خواب برادر مرگ است؛ و بی شباهت به مرگ نیست. هم در زمانی کhttps://decocaf.com/what-is-the-dream-interpretation-of-glassware/ه می خوابیم و هم در زمانی که می میریم روح از بدن ما جدا می شود؛ این دلیل شباهت خواب و مرگ است.

در زمان خواب، روح انسان تعبیر خواب ظروف شیشه ای چیست؟ به آسمان می رود و به همین دلیل است؛ که ما خواب می بینیم . انسان گاهی در خواب رویای صادقه می بیند. وقتی در قرآن کریم می نگریم؛ بارها کلمه خواب را می بینیم؛ و این نشانه ی اهمیت خواب است.

خواب، در قرآن بنام حُلم آمده است. گاهی هم از جمع این کلمه، یعنی احلام ، منام و رویا در قرآن از خواب یاد شده است. در احادیث از کلمه رویا به جای خواب استفاده شده است؛ وکلمه مبشرات، نیز برای خواب های خوب، به کار رفته است.
خواب ظروف شیشه ای، در تعبیر حضرت دانیال(ع)، به این صورت است؛ که اگر فردی در خواب ببیند؛ که در حال آب خوردن از یک ظرف شیشه ای است؛ یعنی ازدواج فرد نزدیک است و یا مال و اموال فرد زیاد می شود. تعبیر جابر مغربی، از دیدن خواب ظروف شیشه ای، که چیزی خوشبو در آن است؛ بیمار شدن فرد می باشد.

بیشتر بخوانید: آیا ظروف شیشه ای در فریزر، فر، توستر و مایکروفر می شکند؟

بیشتر بخوانید: چرا ظرف شیشه ای برای نگهداری مربا بهتر است؟

تعبیر خواب ظرف شیشه ای شکسته

در تعبیر خواب حضرت یوسف(ع) آمده است؛ که اگر فرد در خواب ببیند؛ که در دهانش تکه های شکسته ی یک ظرف شیشه ای قرار دارد. یعنی فرد غیبت کرده و تحمت زده است. و یا این که به وسیله زبان خود به دیگران آزار رسانده است. و همه را از خود رنجانده و دور کرده است.
در تعبیر خواب ابراهیم کرمانی، کاسه و ظرف شیشه ای در خواب به زنان باردار اشاره دارد و آبی که در درون آن است؛ به فرزند درون شکم آن ها اشاره می کند.
اگر مردی درخواب دید، که ظرف شیشه ای شکست و آب درون آن ریخت. معنی خواب فرد این است؛ که همسر او می میرد ولی فرزندش زنده می ماند.
اگر در خواب ببیند که، آب درون ظرف شیشه ای ریخت ولی ظرف نشکست، معنی خواب این است؛ که فرزندش می میرد و همسرش سالم می ماند.

بیشتر بخوانید: ظروف شیشه ای رنگی قدیمی: حس و حال قدیم با ساخت جدید

بیشتر بخوانید: چگونه بوی بد ظروف شیشه ای را از بین ببریم؟

تعبیر خواب خرید ظروف شیشه ای

در تعبیر خواب جابر مغربی آمده است که؛ خواب ظروف شیشه ای به معشوق اشاره می کند و خریدن ظرف شیشه ای و هدیه گرفتن آن به معنی عاشق یک زن زیبا شدن است. خواب ظروف شیشه ای، در تعبیر منوچهر مطیعی، این گونه است؛ از آن جایی که، کریستال در زندگی روزمره ما چیزی تجملی و ظریف است. بنابراین، در خواب نیز همین ظرافت و تفنن خویش را حفظ می کند. زن، به خاطر ظرافت و درخشندگی اش در خواب، به صورت بلور و کریستال مجسم می شود. و همانند بلور وسوسه انگیز است. با این توصیف در خواب های انسان کریستال به زنی، فتنه انگیز، وسوسه گر، زیبا و فریب دهنده اشاره می کند. ولی باید دید که کریستال را در خواب چگونه و کجا می بینیم.
اگر فرد در خواب دید که؛ ظرفی از کریستال دارد و یا ظرف کریستال می خرد؛ با زنی دارای همین خصوصیات و ویژگی ها روبه رو می شود. و چنانچه این ظرف از دست فرد بیفتد و بشکند، او را از دست می دهد. اگر احتمالا در خواب، حس می کند که آن کریستال به او تعلق دارد و از سال ها پیش صاحب آن بوده است، دیدن این کریستال در خواب به همسر فرد اشاره می کند و اگر فرد، همسر ندارد زنی است؛ که با او مواجه می شود و این زن، در زندگی مالی و شغلی او می تواند نقش موثری داشته باشد . دیدن اتاقی از کریستال و بلور در خواب نشانه ی این است که فرد، در مقطعی از زمان وضع ممتاز و خوبی پیدا می کند؛ اما از عدم تجانس بین خودش و دیگران رنج می برد.
اگر دختر جوانی در خواب ببیند؛ که کفشی از کریستال دارد؛ که این کفش، می درخشد و روشن است. شوهری می کند که از همه جهت ها ممتاز و برجسته است؛ و طبعا صاحب یک زندگی رویائی خواهد شد.
رنگ لیوان بلوری که، فرد درخواب می بیند، هر چه صاف تر و شفاف تر باشد بهتر است. لیوان بلور روشن و صاف، نشانه کامروائی و خوشبختی فرد است. به خصوص اگر مرد جوانی در خواب ببیند؛ که لیوانی از بلور صاف و روشن و تراش دار در دست دارد؛ با همسر مورد علاقه خود ازدواج می کند. همسری که همنشین او خواهد بود. و نیازهایش را تامین خواهد کرد. تعبیر این خواب، برای دختران جوان و دم بخت، هم به همین صورت است؛ به خصوص اگر در خواب ببینند که آبی صاف، روشن و خوش گوار، از یک لیوان بلوری می نوشند؛ خواب بسیارخوبی است.

بیشتر بخوانید: قرابه چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر بخوانید: چگونه ظرف شیشه ای را سوراخ کنیم؟


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دکوری خانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]